Mitől sikeres a masszőr?
Ki más tudná ezt mint, mint egy igazi masszőr?
Tarcai Zoltán a masszázsblogon számolt be a tapasztalatairól.
Ki más tudná ezt mint, mint egy igazi masszőr?
Tarcai Zoltán a masszázsblogon számolt be a tapasztalatairól.
A következő pár sor arról fog szólni, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki sikeres lehessen ezen a piacon.
1. Szakképzettség, igényesség.
Azt hiszem nem kérdéses, hogy a jó masszázshoz elsősorban hozzáértésre van szükség.
Ez bármilyen foglalkozásra igaz, de a szolgáltatások területén kifejezetten fontos. Amikor valaki egy szolgáltatást árul, nem bújhat egy termék mögé. Mi magát a masszázst adjuk el, így ha nem értünk a masszázshoz, akkor értéktelen az, amit árusítunk. Épp ezért aki hosszú távon szeretne ebben a szakmában dolgozni, szeretne versenyben maradni, annak nagyon kell tudnia masszírozni, ismernie kell az emberi testet, nem árt, ha egy kicsit a lelket is, ehhez pedig nem elég egy oklevél: a tudást folyamatosan frissíteni, fejleszteni kell.
2. Igényes környezet, minőségi anyagok.
Ha a szakképzettség megvan, akkor biztosítanunk kell a megfelelő környezetet a munkavégzéshez.
Ha valaki ellazulni készül, szeretne kicsit kikapcsolódni, akkor nem fogadhatjuk egy rendetlen, koszos, netán büdös, teledohányzott helyen.
Bennünk is kell hogy legyen igény arra, hogy rendezett munkakörülmények között dolgozzunk.
Alap a hangulatos környezet, és emellett fontosak az anyagok is, amiket felhasználunk a masszázshoz.
Ne menjünk bele a részletekbe, hogy milyen kellemetlen tud lenni, ha a vendég kiütéses lesz egy rossz minőségű olajtól, vagy a gyenge anyagú papírlepedő szétfoszlik alatta, és mindenhol ráragad a testére.
3. A munka szeretete.
Érdekes pont, nem biztos, hogy mindenkinek eszébe jut.
Abban úgy gondolom megegyezhetünk, hogy az ügyfél is jobban érzi magát, ha szeretjük, amit csinálunk.
A masszázst muszáj szeretni, vagy legalább elfogadni, ha sikerre akarjuk vinni a dolgot. Messziről látszik egy emberen, ha kedvetlen, vagy viszolyog attól, amit csinál. Ez pedig nem kelt jó benyomást a vendégben, ugyanis az emberek nem csak a masszázs miatt járnak masszőrhöz. Ugyanolyan fontos nekik a masszőr személye, hiszen egy mosolyra, egy kis kedvességre szükségük van az ellazuláshoz.
Ha unottan, gépiesen dolgozunk, nem fognak visszajárni hozzánk.
4. Jó hirdetés, jó képek.
Egy masszőrnek a marketinggel is foglalkoznia kell!
Ha nem találnak meg minket, akkor nem tudnak eljönni hozzánk, és akkor nem lesz munkánk. Épp ezért folyamatosan dolgoznunk kell azon, hogy a lehetséges vendégek meg tudjanak találni minket. Ehhez két dolgot kell tennünk. Az egyik, hogy megfelelő hirdetéseket adjunk fel. Ehhez fontos a sokatmondó szöveg megírása, mely megszólítja a leendő vendégeket, és minden fontos információt tartalmaz. A másik fontos teendő az, hogy jó fényképeket készíttessünk magunkról. Olyan képekre gondolok, melyek jó fényben állítanak be minket, és persze megfelelnek a valóságnak.
5. Megjelenni csak megfelelő helyen!
Ha megvan a hirdetés, akkor azokat fel is kell adni valahol.
Itt néhány tévhitet el kell oszlatni. Ma már nem az a világ van, hogy "feladok néhány ingyenes hirdetést a neten". Ez az internet hőskorában talán még elment, amikor a mára piacvezetővé vált oldalak még pelenkában totyogtak. Mára komoly verseny alakult ki a masszázshirdetések piacán, ahol rengeteg és nagyon sokféle az ajánlat.
Mi masszőrök olykor csak kapkodjuk a fejünket a számtalan - olykor ingyenes - ajánlat láttán és a mi felelősségünk, hogy hol és hogyan hirdetjük magunkat.
Miért így írom ezt?
Megpróbálom nagyon egyszerűen leírni egy kérdés formájában.
Mi a jobb: ha 0 Ft hirdetéssel keresünk egy hónapban 10.000 Ft-ot, vagy ha egy 10.000 Ft-os hirdetéssel keresünk 50.000 Ft-ot, vagy többet?
Ezt mindenkinek magának kell megválaszolnia.
Tarcai Zoltán
masszőr
masszázs másképpen
masszázsinfó
igényes szolgáltatók igényes ügyfeleknek
érzéki masszázs
szakszerűen, tabuk nélkul
masszőzök
szakképzett masszőrhölgyek oldala
prosztata masszázs
férfibajok orvoslása kellemesen